Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 08:43:49 +0200

Tere!

Põhja-Sakala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/00661 aadressile Viljandi maakond, Põhja-Sakala vald, Metsküla, 
Mäeotsa (Ronimisredel ja slackline) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritavad vabaaja veetmise rajatised asuvad 
24149 Vastemõisa-Kõpu tee ja 24215 Metsküla-Kildu tee kaitsevööndites.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27242205>  (menetlus nr: 
470815), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põhja-Sakala Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR LOPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister